Translate

lundi 25 février 2013

fleurs fleurs fleurs...

toute en fleurs et en couleur,
je voulais du printemps 
et je crois que je ne suis pas la seule à espérer la fin de l'hiver... 
alors j'en ai mis partout, papier, tampon et fleurs découpées.

je participe aux challenges:

All Sort: animaux
CCEE:  C pour Couleurs
Corrosive: mes couleurs préférées
Crafty Catz: die cut et punch
Crafty Card: image de fleurs
Sentimental Sunday: fleurs fleurs fleurs
 
 de profil, 
j'essaie de vous montrer le côté brillant...
merci pour vos visites.

15 commentaires:

  1. I love the bright colours you have used - it certainly makes you feel that Spring is on its way! Thanks for joining us at Crafty Cardmakers this time. Cxx

    RépondreSupprimer
  2. Oh My! What a cutie! FABulous FABulous colours..
    LOve it.
    Chrissyxx

    RépondreSupprimer
  3. What a beautiful spring card Fabiola and just love those sweet mace and your pretty flowers...as you say hopefully spring in just around the corner.

    Anne.

    RépondreSupprimer
  4. Your card is gorgeous Fabiola ! Love the embellies and the image is so so sweet ! Hugs, blessings and love from Catherine

    RépondreSupprimer
  5. super colorée ! on sent presque le printemps qui pointeson nez...
    bises
    céline

    RépondreSupprimer
  6. Lovely card. You have showcased the image perfectly. Hugs Nina

    RépondreSupprimer
  7. A gorgeous spring time card Fabiola.


    Thanks so much to sharing with us at Allsorts challenge this week.

    B x


    RépondreSupprimer
  8. Toi alors, tu as déjà adopté le printemps à ce que je vois!! ;-) Une fois de plus, j'adore ta coloration ....elle est sublime!! Une vrai beauté cette carte et à la regarder, je me sens déjà toute légère....

    Bises

    RépondreSupprimer
  9. Super sweet. Love the house mouse image you've used. Thanks so much for joining us at Sentimental Sundays this week.

    RépondreSupprimer
  10. Adorable! I love House Mouse so much- and this card is beyond fabulous! Thanks for joining us at Corrosive Challenges!

    RépondreSupprimer
  11. Such a cute card! Thank you so much for joining us at Allsorts for our Animals challenge x

    RépondreSupprimer
  12. très jolie carte !! J'aime le coté brillant de ta carte et que dire des fleurs, elles sont superbes !
    Merci pour ta participation a The Corrosive Challenge Blog et bonne chance !

    RépondreSupprimer
  13. So pretty- love the mouseys! Thanks for joining us at Corrosive Challenges!

    RépondreSupprimer
  14. Lovely colourful card. Thanks for playing along at Crafty Cardmakers. Good luck! Sharon x

    RépondreSupprimer